کاربرد های نرم افزار افتر افکت
نوشته شده توسط : علی

برنامه های معدودی در جهان وجود دارد که قادر به تولید آثار خیره کننده از هنرهای تجسمی مانند Adobe After Effects هستند. با این حال ، اگر تازه وارد Adobe After Effects نشده اید ، ممکن است کمی در مورد آنچه AE می تواند انجام دهد ، گیج شوید. برای پاک کردن برخی از سردرگمی ها ، ما این پست را گردآوری کرده ایم تا امکانات خلاقانه و فنی صفر تا صد افتر افکت  را توضیح دهد. اگر درمورد آنچه می توانید در پس اثر انجام دهید ، سؤالی دارید ، من خوشحالم که در نظرات زیر به آنها پاسخ دهم.
بنابراین ، با Adobe After Effects چه کاری می توانید انجام دهید؟

با استفاده از Adobe After Effects می توانید لایه های فیلم 2D را در فضای سه بعدی ایجاد کنید ، کامپوزیت کنید و سبک سازی کنید. Adobe After Effects بسته به نیاز کاربران نقش متفاوتی را ایفا می کند. به عنوان مثال ، یک هنرمند VFX Vie ممکن است از After Effects برای تهیه فیلم های سه بعدی رندر شده استفاده کند. یک ویرایشگر ویدیو ممکن است برای طراحی عنوان از After Effects بیشتر استفاده کند ، و یک انیماتور ممکن است از آن برای ایجاد شخصیت های کارتونی 2D استفاده کند. دلیل این که بسیاری از افراد در تعریف آنچه After Effects انجام می دهد ، مشکل دارند فقط به این دلیل است که کارهای بسیاری انجام می دهد - و آنها را به خوبی انجام می دهد.

لازم به ذکر است که اگرچه After Effects یک نرم افزار باورنکردنی است ، اما برای ویرایش فیلم ایده آل نیست. این عمدتا به این دلیل است که دارای ویژگی های پخش یا طرح پخش مشابه برنامه ویرایش ویدیو نیست. در یک زمینه ویرایش ، Adobe After Effects معمولاً برای اعمال افکت ها بعد از ویرایش فیلم ها تقریباً استفاده می شود. الان اسمش معنی داره؟
با Adobe After Effects چه کاری می توانید انجام دهید؟ رابط پس از افکت
تصویر از طریق Shutterstock

علی رغم عملکرد بسیار بالا ، After Effects در ساختاری بسیار ساده است. درست مانند هر برنامه ویرایش ویدیو در جهان ، After Effects از یک سیستم لایه ای استفاده می کند. بهترین راه برای فکر کردن در این مورد ، تصویر کردن یک کاغذ است. مقاله موجود در پایین به دلیل مقاله بالای آن نشان داده نمی شود. این البته ، اگر شما در یک ترکیب 2D کار می کنید.

اگر لایه های خود را روی 3D قرار دهید ، می توانید اگر در فضای 3D به دوربین شما نزدیکتر باشند ، آنها را جلوی سایر لایه های سه بعدی قرار دهید. اگر این به نظر می رسد گیج کننده است ، فقط مثال زیر را ببینید. با حرکت لایه از لایه پس زمینه به سمت دوربین ، قابل رویت می شود. وقتی پشت زمینه می رود ، مبهم می شود.

مثال فضای سه بعدی
بیشتر افراد پس از تأثیر چه مواردی را استفاده می کنند؟
کتابخانه اثر

چیزی که واقعاً After Effects را از سایر برنامه های ویدیویی جدا می کند کتابخانه افکت های گسترده آن است. به معنای واقعی کلمه صدها اثر داخلی وجود دارد که می توانند برای ایجاد تعداد نامحدودی از امکانات خلاقانه ترکیب شوند. ممکن است این حقیقت کمی صحیح به نظر برسد ، اما در After Effects - اگر می توانید رویای آن را ببینید ، می توانید این کار را انجام دهید. بیایید به چند دسته از جلوه های موجود در Adobe After Effects نگاهی بیندازیم.




:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: